4 x 4

1. Izbira za vozila PEUGEOT, FIAT in CITROEN


Podjetje Automobiles Dangel ima bogate izkušnje na področju integralnega avtomobilskega pogona, na podlagi katerih je razvilo povsem nov sklop štirikolesnega pogona za novi Peugeot Boxer, Fiat Ducato in Citroen Jumper. Ta dopolnjuje dosedanjo ponudbo različice s pogonom na prednji kolesi, ki je namenjena aktivnejšemu preživljanju prostega časa. Za 4x4 so bili razvojni cilji povsem specifični, saj se je želelo doseči največjo možno učinkovitost, popolno zanesljivost in okolijsko sprejemljivost.

Trije glavni razvojni cilji so skupaj s temeljnimi značilnostmi 4x4 so že ob začetku projekta postavili temeljne zahteve pri zasnovi novega pogona: biti mora lahek, preprost, z mehansko rešitvijo in s čim manj dodanega upora. Po drugi strani so bile projektne zahteve za vozne lastnosti povsem običajne, saj so terjale primerne usklajenost podvozja, odmik od tal, lego na cesti in zaščito.

Sledilo je 18 mesecev oziroma 25 tisoč delovnih ur snovanja, proučevanja, izdelave prototipov in preizkušanja. Plod tega dela je v maričem izjemen. Sklop za prenos moči tehta le 95 kilogramov, kar pomeni za 30 odstotkov prihranka pri teži, s funkcijo ECO 2WD pa je možno popolnoma odklopiti pogon na zadnji kolesi.

Dobro obvladovanje vseh vrst cestišč je plod učinkovite tehnične zasnove podjetja Dangel. Dangel za osnovo vzame avtomobil s pogonom na prednji kolesi, ki ga nadgradi v štirikolesni pogon, pri katerem viskozna sklopka pod določenimi pogoji poskrbi za prenos dela navora na zadnji kolesi.

Tako so na primer vozne lastnosti takšnega avtomobila na urejenem cestišču povsem primerljive z izvirno različico. Ob stalni hitrosti viskozna sklopka sprosti prenos navora na zadnji kolesi, s čimer se zmanjša poraba goriva. Po drugi strani pa med pospeševanjem viskozna sklopka samodejno uravnava razmerje prenosa navora tudi na zadnji kolesni par. S tem poveča pogonski oprijem, zagotovi zanesljivejše pospeševanje in zelo dinamično in varno lego na cesti.

Prednosti takšnega pogona so prav tako pomembne na slabših vrstah cestišč, še posebno s samodejnim prenosom navora na zadnji kolesi, kadar je to potrebno. Vozil 4x4 ni treba ustaviti, da bi lahko vklopili štirikolesni pogon, kar olajša prehode čez delno spolzko ali poškodovano vozišče. Samodejno prehajanje med pogonom na dve in na vsa štiri kolesa od voznika ne zahteva posredovanja in tudi ne posebnega znanja ali veščin.

Vozila: 3,5 T Heavy
Osnova/podvozje: L3, L4 (4035)
Silhueta: Kombi
Motorji: 140 ali 165PS
4x4 predelava: Prenos moči – 4x4 viskozna sklopka in pozicija ECO 2WD, Spolzka podlaga – ESP na vseh 4 kolesih
Dodatne možnosti: Zapora zadnjega diferenciala, povešanje podvozja, paket za zaščito rezervoarjev, podaljšanje garancije….

SHEMA 4x4




2. Izbira za vozila MAN in CRAFTER


V težavnih razmerah na cestišču sklopka štirikolesnega pogona takoj preusmeri pogonsko moč na kolesa z boljšim oprijemom. S tem zagotavlja občutno bolj umirjeno vožnjo, večjo varnost v ovinkih in natančnejše vodenje.

Prednosti še posebej dobro pridejo do izraza na mokrih in zasneženih cestah ter na poškodovanih cestiščih, pa tudi pri vleki prikolice. Če se boste za štirikolesni pogon 4MOTION odločili pri 2,0-litrskem motorju TDI s 103KW/140PS in 130 kW/180KM, ga boste lahko kombinirali tudi z menjalnikom DSG.

Pri opcijskem štirikolesnem pogonu 4MOTION se zdaj uporablja najnovejša generacija sklopke za štirikolesni pogon. Njene prednosti so manjša masa ter izpopolnjene vozne lastnosti in vozna dinamika.


Mehanska zapora diferenciala

Vozila z opcijskim štirikolesnim pogonom 4MOTION imajo na zadnji premi lahko vgrajeno opcijsko mehansko 100-odstotno zaporo diferenciala. Ta olajšuje speljevanje v težavnih pogojih, na primer na neutrjenem terenu brez cest.






Motor s 75 kW
-
Motor z 90 kW
-
Motor s 103 kW
6-stopenjski ročni menjalnik
Motor s 130 kW
6-stopenjski ročni menjalnik /
8-stopenjski avtomatski menjalnik



Motor s 75 kW
6-stopenjski ročni menjalnik
Motor z 90 kW
-
Motor s 103 kW
6-stopenjski ročni menjalnik /
8-stopenjski avtomatski menjalnik
Motor s 130 kW
6-stopenjski ročni menjalnik /
8-stopenjski avtomatski menjalnik



3. Izbira za vozila Mercedes-Benz Sprinter Sprinter furgon  319 CDI dolgi



Pogon na vsa kolesa na zahtevo z reduktorjem omogoča vožnjo zelo počasi in občutljivo in s tem razširi možnost uporabe vozila na zahtevnih terenih.


Izboljšani oprijem, bočna stabilnost in moč vleke. Pogon na vsa kolesa na zahtevo izboljšuje bočno stabilnost in oprijem vozila, zlasti na neasfaltiranih cestah ali v težkih cestnih razmerah, na primer v ledu in snegu. Prav tako je lahko koristno vključiti pogon na vsa kolesa, ko vlečete prikolico , vožnja navkreber in pospeševanje. V nasprotnem primeru lahko vozilo upravljate s pogonom na zadnja kolesa. V načinu pogona na vsa kolesa prenosni kovček pošlje 35% moči na sprednjo os in 65% na zadnjo os. Vozila s pogonom na vsa kolesa na zahtevo imajo tudi višji odmik od tal in upogibanje ter lahko obvladajo večji prelom in kote prileta in odhoda - prednost pri vožnji po neasfaltiranih cestah ali na gradbiščih. Preklopno stikalo v pilotski kabini omogoča enostavno menjavo pogonskih sistemov, ko vozilo miruje ali potuje s hitrostjo do 10 km / h. Rdeča lučka v stikalu kaže, kdaj je pogon na vsa kolesa vključen.



Prednosti:

1 - vmesna prestava (terenska prestava) v primeru prenosa zmanjša prestavno razmerje med motorjem in kolesi za približno 40% z ustreznim povečanjem navora na kolesih - reduktorji i = 1.4 - reduktor je treba vklopiti samo po potrebi, saj njegova uporaba poveča porabo goriva.

Druge lastnosti in prednosti uporabnega pogona na vsa kolesa: - Pribl. 110 mm višja raven vozila na prednji osi - pribl. 90 mm višja raven vozila na zadnji osi - skladno s tem večji preboj, pristop in kot odhoda ter večja globina odrivanja - spremenjen položaj svetlobnih funkcij zaradi višje stopnje vozila - zadnja meglenka integrirana v odbijač. Hidravlično krmiljenje - za razliko od vozil s pogonom spredaj in zadaj, ki imajo električno krmiljenje







Pošljite povpraševanje

Če imate vprašanje o predelavi kombija, nam ga pošljite in poiskali bomo skupno rešitev. Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite na +386/41-627-756
Vse pravice pridržane
Izdelava: MMstudio